diumenge, 16 de setembre del 2012

Concert And One (Barcelona)

I ahir dissabte 15 de setembre va ser el concert d'And One a Barcelona.

El concert en sí va ser molt similar al de Madrid, van canviar alguna cançó, ja que van tocar Bizarre Love Triangle, però poca cosa més. Això sí, és innegable que estan en plena forma.

Vam arribar d'hora i vam poder veure els teloners, Electrophobia, i ens van sorprendre prou gratament. Un grup amb moltes influències de Nitzer Ebb.

Després d'uns moments de pausa, van tornar a sortir el Nico i l'Steve per a fer unes primeres cançons en versió light (només piano) i després s'hi van afegir el Joke i el Rick per a acompanyar-los en presència.

A l'escenari no hi havia cap mena de decoració, mentres que ahir a Madrid hi havia una pantalla de leds. Tot i això, tampoc és que les imatges que es passaven fossin gaire elaborades, així que no es va trobar a faltar.
El so va ser bo i vaig veure el grup molt animat i amb ganes. El setlist si fa no fa és el mateix que el dia anterior, a excepció de la part on van tenir problemes tècnics.
Al final, vam poder sentir l'Steve Naghavi comentant que And One s'acabaria en breu, que ho volien deixar quan estiguessin a dalt. Una llàstima, però és comprensible que després de tants anys acabin cansats de tot el que comporta.

A veure si després puc pujar les fotos amb els del grup. La veritat és que en aquesta nit va passar quasi de tot.

4 comentaris:

Unknown ha dit...

un gran concert!!! molt bo Steve un gran frontman!!

música: ni temps ni espai ha dit...

Ei! finalment no ens varem veure. Vaig arribar tard i varem sortir "pitant" (ho explico al blog) per això no vaig veure als teloners (una llàstima) vaig acabar a l'alçada de la segona columna de la barra de la dreta (mirant a l'escenari)

Tinc un l'anglès molt pobre, però no vaig entendre el que dius, sinó tot el contrari, vaig entendre "we will back". De totes maneres, amb cançons com "aigua" i alguna altre de l'ultim CD, ja s'intueix que l'Steve vol fer altre tipus de música (i és normal)

Ah1 Et robo les fotos, per aprofitar-me'n (es que les meves han sortit fatal

I sí. va ser un bon concert (la meva dona va "flipar"!!!!)

Salutacions.

btretze ha dit...

Què bé que a la teva dona li agradés. Quan comparteixes una de les teves passions i una altra persona també ho disfruta és genial.

Pel que fa al que deia que ho deixarien, ho va dir a l'Undead. Ho parlava amb un amic seu d'aquí que també conec i jo estava allà amb l'orella posada. Semblava ben decidit. Suposo que treuran un disc, faran una mica de gira, i final. Fins que en torni a tenir ganes.

A veure si ens veiem a la propera. I a veure si trobo un segon per llegir el teu blog que vaig fatal.

música: ni temps ni espai ha dit...

l'altre dia, escoltant el S.T.O.P. ho vaig pensar. "Aquest "tiu" està cansat de fer aquesta música" i amb això no vull dir que el ultim CD no soni be.
Sona molt bé, però "Aigua" el començament de "Shouts of joy", "The End of Your Life", "No Words", fan flaire de canvi. L'Steve ja té una edat i crec que vol provar coses noves (i ho entenc).

Salutacions.