dilluns, 22 d’abril del 2013

Amphi Festival 2013: Funker Vogt

Aquests darrers dies han estat uns dies una mica estressants: amb el cap anant a mil (bé, això sempre), un projecte exitós per a la fira de Barcelona, un viatge a Madrid per a presentar una primera versió d'una feina que també va anar bé, però que va acabar en febre (pels aires condicionats que hi ha a tot arreu), i un parell de dies de visita a Madrid i als amics que allà hi viuen. Aquesta setmana serà una mica més tranquil·la i animada i, a més, és sant Jordi.

Així doncs, m'anirà bé un petit descans per a la meva ment una mica estressada i aprofitaré per a ampliar el llistat de l'Amphi Festival.

Avui és el moment de Funker Vogt.


Breu descripció: és un grup format el 1995 a Alemanya. Els seus membre són: Gerrit Thomas, Jens Kästel, Björn Böttcher, Frank Schweigert i Kai Schmidt. Les seves lletres són principalment en alemany i però també en anglès.

Se'l defineix com a un grup d'aggrotech, que potser també es podria definir com a industrial, però al cap i a la fi podríem dir que és un so agressiu, amb una temàtica bastant militar i una mica similar a l'EBM.

Discografia
  1. Thanks for Nothing (1996)
  2. We Came to Kill (1997)
  3. Killing Time Again (1998) (part amb nou material i part amb remixes)
  4. Execution Tracks (1998)
  5. Maschine Zeit (2000)
  6. T (2000/2001) (conté 4 noves cançons i 10 remixes)
  7. Survivor (2002)
  8. Revivor (2003) (àlbum de remixes)
  9. Navigator (2005)
  10. Aviator (2007)
  11. Blutzoll (2010)

Temes més coneguts:
  1. City of Darkness (video)
  2. Gunman (video)
  3. Maschine Zeit (video)
  4. Arising Hero (video)
  5. The Race Is On (video)

Aquest és un dels altres grups dels que sempre n'havia sentit parlar i mai li acabava de fer cas. Ara, per motius 'x' i perquè tocaran a l'Amphi, els hi prestat més atenció i la veritat és que tot i ser bastant durs per a mi, hi ha moltes cançons que m'han cridat l'atenció, potser per aquest toc més futurepop que tenen en alguns moments.

Després de pensar-hi una mica, m'he decidit per la cançó Krieger:



Continuarà...

2 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

Ostres!! jo creia que els havia escoltat . . . . i no m'havien agradat gens. Però lo que has compartit, m'ha agradt molt.
Els haure de tornar a donar una altre oportunitat.

Salutacions

btretze ha dit...

A mi hi ha cançons que no m'agraden, però el disc Blutzoll (que suposo que deu ser el més suau que tenen) sí que m'agrada. Tenen algunes cançons que et venen ganes de cantar-les cridant com un boig. Això sempre està bé.