dijous, 2 de maig del 2013

Amphi Festival 2013: Faderhead

Començarem el mes de maig ampliant el llistat de l'Amphi Festival.

En aquest cas he escollit Faderhead, el qual vaig poder veure com a teloner de VNV Nation i tot i que no em va agradar gaire, sí que després n'he anat escoltant més coses que m'han cridat l'atenció.


Breu descripció: Faderhead està format per un únic membre, un productor alemany, però en directe l'acostumen a acompanyar altres músics al teclat o en les segones veus: Marco Visconti (XP8), Jörg Lütkemeier (Straftanz) or Daniel and Joe Meyer (Project SAM).

Es va formar el 2004 i la seva música gira entorn a l'EBM i el synthpop. Pel que jo he pogut escoltar, es tracta de música per a posar a clubs o discoteques i fer ballar a la gent.

Discografia
  1. FH1 (2006)
  2. FH2 (2007)
  3. FH3 (2008)
  4. Black Friday (2010)
  5. The World of Faderhead (2012)
  6. FH4 (2013)

Temes més coneguts:
  1. TZDV (video)
  2. Electrosluts Extraordinaire (video)
  3. Acquire the Fire (video)
  4. Girly Show (video)
  5. The Protagonist (video)

La cançó ha estat relativament senzilla d'escollir, doncs recordo haver-la vist fa temps al blog ntne. Es tracta de la seva cançó més coneguda i, a més, al videoclip oficial hi surten tot de persones conegudes tipus Steve Naghavi... Aix... Es tracta de TZDV (Tanz Zwo Drei Vier):



Algun altre dia ja en compartiré alguna altra que també m'ha cridat l'atenció.

Continuarà...